INSTAGRAM

2.09.2017

MADRID LOOK + SPENDING ALL MY MONEY AT TOPSHOP??


Shirt: Topshop // Jeans: Topshop // Jacket: c/o Romwe // Sneakers: Nike

Photos: Sofysgalaxy

Primeiro dia em Madrid e tive que ir à Topshop. Finalmente tenho um par das famosas Jamie Jeans da Topshop, que já devem conhecer se veem youtubers internacionais, e acreditem não é mentira, elas fazem mesmo magia. Encontrei também esta camisa em saldos e trouxe-a comigo, agora, claro que a Topshop não é para todas as carteiras, deixei um bom bocado da minha conta bancária por lá, mas sinceramente valeu bem a pena! Estou in love com o resultado destas fotos! Fiquem atentas que o vlog do fim de semana vai sair no sábado! xx 


First day in Madrid and I had to go to Topshop. Finally got a pair of the famous Jamie Jeans, and it's so true, they really make magic. Also found this shirt on the sale and had to take it with me. Now, Topshop is not for every wallet, I left a big part of my bank account there, but honestly, it was so worth it! And I love the result of these photos. Stay tuned for the Madrid vlog going live on the weekend! xx

facebook  .  instagram  .  lookbook  .  twitter

4 comentários:

  1. tb adoro atopshop :D e adoro esse casaco!

    https://rrriotdontdiet.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. Gorgeous photos! :)

    www.theinvisiblebutterfly.com

    ResponderEliminar
  3. very nice look

    Sara
    www.thecrimeofashion.com

    ResponderEliminar

if you have something to say please do, I'll be glad to answer ♥